luni, 30 noiembrie 2009

Asa ma indeamna Basescu sa-l votez!




Citind in dimineata asta presa, dau peste indemnul elevat al presedintelui in functie, Traian Basescu, catre mine, votantul, de a merge la vot.

Cu riscul de a-mi "virusa" blogul cu ritmuri de manele, n-am putut sa nu pun asemnea "capodopera" pe blog.

Trebuie sa recunosc ca rad de vreo jumatate de ora dar simt nevoia crunta de a face "o analiza de continut".

Trebuie sa spun din start ca mesajul "ma reprezinta". Dar implicit imi spune care sunt valorile umane ale lui Basescu. Apropos, domnule Basescu, vedeti ca va dati de gol cu "capodopera manelista".

Spuneti, implicit, ca femeile trebuie sa stea sub piciorul decizional al barbatilor chiar cand e vorba de vot (asta nu ca nu stiam gradul de respect pe care il aveti fata de femei). Daca va aude Transparency International sau alte tampanii de organisme de astea care se ocupa cu egalitatea in drepturi?

Mai spuneti ca voturile sunt contra cost, adica nah faza aia cu "gratarul primit dupa votare" (dar probabil ca iar sunteti cu caciula in mana ca la Grivco la a aduna ceva voturi). Sau poate ca ratiunile de versificatie, ritm, iambi, rima au nascut o asemenea necesitate. Vedeti ca insasi Constitutia spune ca votul este liber exprimat, ca si idee.

Apoi, nu stiu cand ati scos "capodopera" ca ne-ati cam mintit (va readuc in prim plan Grivco si moguliii, eternii moguli, ca astea sunt mai proaspete) si nici nu ne-ati demonstrat ca traim mai bine.

AAA si mai e indemnul ala cu "la baut, romani, 40 de pahare!" Pardon 44! Nu stiu ce faceti in ultima vreme, dar exemplul personal va cam depaseste. Ce ne spuneti, de fapt: fiti un popor de betivi, corupti dar, ma-ntelegeti, de familii traditionale, patriarhale. Asta ar trebui sa-ntelegem?

Dar sa stii ca sunt si cateva aspecte care imi plac la "capodopera": de exemplu, imi place cum vi se balanseaza "fata zambitoare" pe ritmuri de manele in mainele chefliilor portocalii.

Apoi imi mai plac ciorapii rosii ai Printesei Ardealului. Dar sa stiti ca faza e cu schepsis! Daca zice cineva ca pata de rosu trimite inspre PSD?

As vrea o analiza de continut din partea autoritatii prezidentiale, asta, domnule presedinte, daca aveti ochelarii la dumneavoastra! Sau poate ne spune ceva despre logica implicatiilor traditional-balcanice domnul Sever Voinescu, sau domnul Avramescu, sau poate domnul Patapievici, sau alti intelectuali din jurul dumneavoastra.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Sa moara dusmani mei,sa moara prietenii tai, sa muriti cu totii sa ramânem numa eu si cu Elena.Fara numar! fara numar

D.T. spunea...

Cu totii ne tragem din basescu. Zice Udrea....:)

Anonim spunea...

Da unii se trag din PORC!

D.T. spunea...

Uneori totul e de PORC! :)

Marius S spunea...

Basescu nu poate pierde alegerile astea pina nu face o prostie imensa. Stie ca pierde, el si alui sint disperati, au multe de ascuns si nu vor sa devina, din anchetatori, anchetati. Cea mai mare timpenie este o revolta ca la Kiev, in ideea ca toti manelistii, talibanii si ultrasii de pe stadioane vor iesi la razmerita. Mai ales acum, cind nu avem ministru de interne. Mi se pare foarte ciudat ca, in aceeasi zi, la Timisoara, la Brasov, la Bucuresti si la Iasi au inceput aceste provocari. Tot ciudat mi se pare ca Tele M, postul servil PDL are imagini in direct din Bucuresti atit timp cit nu transmite nicio televiziune din Bucuresti in direct scandalul. LA Iasi, slugile lui Micu si Ghetau au nevoie de 2 zile ca sa poata transmite in direct ceva. Mi se pare cam regizata povestea. Concluzia mea este ca Basescu incearca sa fie ceea ce n-a fost lasta pina acum: UN DICTATOR!
Am o veste proasta pentru el: odata la 20 de ani, in decembrie, se deschide sezonul de vinatoare la dictatori. Azi sintem abia pe 1 decembrie. Duminica sint alegeri. De Craciun avem guvern nou. De anul nou unul urit si chel va fi urat de DNA!

D.T. spunea...

Marius,

Intamplarea a facut sa fiu in centru acum cateva ore cand s-au manifestat acestia cativa. In primul rand, nu erau nici macar 100 de persoane dupa cum spune ziaruldeiasi ci mult mai putine. Apoi tare ma tem ca cei care scandau acolo nici macar nu stiu ce scandau.

De fapt simt nevoia sa scriu cateva randuri separat pe acest subiect.