joi, 19 noiembrie 2009

Nasul Basescu

Am gasit o poza care mi-a placut. Ca tot suntem in campanie si m-am decis sa nu tin cu Basescu.


















PS: Sper ca am dreptul sa ma exprim ca si blogger chiar daca acelasi Basescu declara mai saptamana trecuta ca si bloggeri sunt "un fel de moguli". Asta a fost deranjant in opinia mea de adept al democratiei consolidate, cu tot tacamul de: libertate de informare, libertate de exprimare, libera initiativa, drept de vor liber exprimat, libertatea presei, etc.

4 comentarii:

M.B spunea...

"I'm gonna make him an offer he can't refuse."

D.T. spunea...

Replica celebra a filmului. De altfel, un film magnific. Ma intreb cui i-ar face Basescu o oferta de nerefuzat ... :)

M.B spunea...

Lu Geaona i-a facut oferta sa fie prim-ministru si a refuzat.De aici deduc ca era o oferta de refuzat.Mai ramâne Crin, in ordine a clasamentului.Da nu prea cred ca o sa-I ofere domnului Antonescu, crini si Ministerul Tineretului si Sportului ca acolo se ocupa altii de facut poale-n brâu si placinte.Deci o sa-I propuna lu draga-Stolo, sa fie prim-ministru.

D.T. spunea...

Nu stiu cui o sa-i mai propuna sau nu. Dar cu draga Stolo, m-am lamurit. Urmeaza sa mai boceasca amandoi pe undeva. Oricum nu avem guvern inca, tara e in instabilitate politica, acordul Fmi e periclitat pe un asemenea criteriu. Ii pasa lui Basescu?