joi, 26 noiembrie 2009

DEMISIA, DOMNULE BASESCU! DEMISIA DE ONOARE!

















Urmaresc acel filmulet scos pe internet cu Basescu in 2004 lovind un copil. Trebuie sa spun din start ca m-a oripilat. "Ma bucur" ca traiesc in aceasta tara unde presedintele isi permite sa jigneasca femeile, sa jigneasca minoritatile, sa ridice mana asupra unei alte fiinte, un copil.

Am tot auzit reactii de genul: era un copil. Si ce daca era un copil! Putea sa fie un om matur ca tot nu e normal ca Basescu, fie el Basescu, sa loveasca pe cineva.

E jegos!
E penal!

Nici macar nu-mi gasesc cuvintele pentru nesimtirea crasa, pentru lipsa de bun simt, pentru necioplirea de presedinte!

Mai are rost sa spun sa spun ca Basescu e persoana publica, e insusi presedintele statului si nu e permis sa se poarte ca pe maidan???!!!!

Si, mai mult, poate sa fie si presedintele SUA ca nu e permis sa faca asa ceva uman vorbind! Dar in SUA nu s-ar intampla asa ceva! Si sa stiti clar, domnule presedinte, nu, nu s-ar intampla asa ceva! Asta apropos de declaratia pe care ati dat-o la Realitatea moderatorului Dumitrescu in care ati cerut timp de gandire ca nu stiati cum sa o bagati pe maneca!

Si, mai mult, domnule Basescu, ati uitat ca in 2004 ati dat un pumn in gura unui copil! Mare scofala!

Nu stiu cum suporta altii asta, dar eu nu pot! Asa cum NU POT, NU SUPORT SI NU VOI SUPORTA pe nimeni sa tipe sau sa urle la mine d-apoi sa ridice mana asupra mea!

12 comentarii:

Anonim spunea...

http://calinionescu1.wordpress.com/ se demonstreaza facatura

Anonim spunea...

nu stiu cine a scris acest articol dar sunt si eu oripilat de prostia acestui autor.se vede de la o posta ca este un filmulet trucat,mizer cu care gasca vesela ar dori sa castige alegerile.

Anonim spunea...

daca va uitati mai atent acest film este trucaj maxim si ma bucur k deja a aparut explicatia lui nu va lasati mituiti de mafiotii din PSD P-patriciu S-sorin ovidiu vantu D-dragnea liviu

Cranberries spunea...

mai ales daca scrie pe un blog, neaparat! si eu zic sa nu mai candideze Geoana si nu vrea sa ma asculte! of, of, mai , mai!

Anonim spunea...

Ce a facut Basescu va ajunge in atentia lumii intregi. Depinde de noi daca pastram un asemenea specimen in functie sau ii dam un sut sa zboare acolo unde ii este locul.

Anonim spunea...

Mai e o saptamina si vom scapa de cosmar.

D.T. spunea...

Ceea ce e pus pe blogul lui catalin ionescu nu demonstreaza nimic. ca luminile cadeau albastre sau nu pe fata copilului nu inseamna nimic. Sa zice,m ca e facatura. Dar ce mai e de zis de declaratia lui Basescu de la Realitatea? A recunoscut practic. Si ce e mai de zis de declaratia Robertei Anastase care era la acel miting cu Lavinia Sandru? Cum e posibil ca toata lumea sa minta??????

D.T. spunea...

Sincer, nici nu ma intereseaza impactul politic al acestui filmulet. Daca se pot castiga sau nu alegerile cu el, iar ma indoiesc. Personal, n-am scris acest articol pentru implicatiile lui politice. Nici pe departe! E vorba de implicatii umane!

D.T. spunea...

Cranberries:

N-are decat sa candideze Geoana sau nu. Dar Basescu, din punctul meu de vedere, nu merita. Asta daca e sa tin la anumite principii proprii! Pe mine, m-a pierdut de votant!
Si daca e sa ma iau dupa felul in care mai traiesc unii in alte parti, noi suntem niste coborati din pesteri.

D.T. spunea...

pentru ultimii doi anonimi:
Sper sa se schimbe lucrurile. Fie ca iesea sau nu acest filmulet, cred ca Romania are nevoie de altceva. Traian Basescu a demonstrat ce a facut in ultimii ani. Asta e parerea mea si o sustin. Putea sa intre oricine altcineva in finala cu Basescu, ca altceva-ul acela as fi votat: fie ca se numea Geoana, Antonescu, Oprescu.

Andreea spunea...

Demisia ar fi cea mai buna solutie insa deja ne-am obisnuit ca presedintele nu se tine de cuvant...nu este posibil sa avem un presedinte care sa isi bata joc in asemenea mod de noi, e sfidare si daca pretindem ca suntem o democratie nu mai putem lasa sa se perpetueze o astfel de situatie.

D.T. spunea...

Eu nu prea am avut mare incredere in Geoana si am mai declarat-o pe blog. Dar, in aceste momente, e cel mai bun lucru in fata lui Basescu. Ca sa nu mai zic ca alaturi de Antonescu cred ca vor face un tandem de succes si fara excese. Bineinteles si alaturi de Johannis.