miercuri, 11 noiembrie 2009

Din categoria "mituri urbane": "De ce imi ascund varsta"























Am descoperit inca o data ca timpul e relativ. In alta ordine de idei, nu stiu ce varsta mai am sau ar trebui. Dar ma bucur ca pot fi in acelasi timp atat copil, atat tanar, atat in floarea varstei, atat matur, atat "baba".

Am pe Mercur 102 ani (naspa, mi-am trait viata, cred ca mi s-au insurat si stranepotii)

Pe Venus am 40 de ani si 2 luni (sunt in floarea varstei, ca tot se zice ca viata incepe de la patruzeci incolo)

Pe Pamant , stiu eu cati am...

Pe Marte, as avea 13 ani si o luna (m-as mai muta pe Marte macar vreo doua duminici)

Pe Jupiter as avea 2 ani si cateva luni (hmmm, oare ce faceam la 2 ani? Abia invatasem sa merg din spusele "celor mai avizati"...)

Pe Saturn as avea 8 luni (imi aduc aminte cate ceva de pe atunci: cica incepeam sa mai zic cate ceva...)

Pe Uranus am 2 luni ( aici chiar am nevoie de ajutor cu amintirile...)

Pe Neptun am o luna si jumatate
(he,he,he dupa sapte luni de "intuneric " am iesit la lumina...)

Iar pe Pluto, cred ca am vreo 8 zile
(aici e complicata situatia...)

Asadar cu dedicatie:

Niciun comentariu: