duminică, 1 martie 2009

“Povestiri” la gura desktop-ului

In general, imi plac povestile cu caracter psihologic, testele de personalitate, toate nebuniile de genu’asta. Citesc pe news cum ca s-a realizat un studiu care releva faptul ca desktopul unui om evidentiaza personalitatea sa. Sa vedem atunci.














Ce ar spune desktopul meu daca ar avea gura?
Psihologul Donna Dawson spune ca daca ai prea multe foldere atunci esti dezorganizat. Acu nu am prea multe, cred. Dar abia am reinstalat toata nebunia de programe si nu am avut timp sa pun toate “save-urile” in fata ochilor. Deci, zice doamna psiholog ca as fi o persoana “dezorganizata si nesigura”. Hmmm, mai sa fie. E nevoie de o introspectie solida.
Se mai zice ca cei ce afiseaza fotografii cu succesele anterioare sunt egocentrici. Hmmm, am avut si asemenea “pozitii” de desktop. Acu, nu. Probabil ca, in baza sondajului, mi-am mai “moderat ego-ul”. Am trecut de latura asta a “tratamentului psihologic”.
Se mai zice ca daca folderele sunt imprastiate, esti o persoana dezordonata. Ce-i drept dezordonate nu le-am lasat niciodata, dar asta pentru faptul ca dioptriile cresc de la an la an si m-am gandit “sa-mi fac un pustiu de bine” macar din aceasta privinta.
Daca ai asezate “icoanele”(suna prea bine) de o parte si de alta, esti o persoana organizata. Clar nu intru la aceasta categorie. Ale mele dintotdeauna au stat in partea stanga. Acu, ca sa aduc in discutie alte asemenea teste, cica ar fi mai activata partea stanga a creierului decat cea dreapta. Adica un fel de “a gandi cu jumatate de cap”. Abundenta de foldere am de obicei dupa o luna de munca, asadar, sa inteleg ca “vreau sa am tot la indemana, ador sa detin controlul, sa-mi carmuiesc viata”. Hmmm, o fi de bine sau de rau?
Mai zice studiul ca daca folosesti fotografii ca si background, asta spune ceva despre tine. Am avut de cele mai multe ori peisaje. Asta inseamna ca sunt o persoana “ahtiata dupa calatorii.” Nu ma bucur de popularitate, clar, caci nu am avut niciodata puse fotografii cu mine si cu cei din jurul meu. Ia uite cum mai aflu cate ceva despre mine.
Daca am desktop in nuante albastre atunci doresc “sa-mi tin la secret” viata privata. Hmmmm, destopul meu e cam albastru. Asta o fi. Dar albastru e una dintre culorile mele preferate. Mai grav.
In fine, mai zice studiul ca daca pui pe desktop animale, vedete sau persoane de sex opus foarte atragatoare, inseamna ca esti “trofeist” si “ai un ego pana la cer”. Sa ma gandesc. Robert de Niro e unul dintre actorii mei preferati. Intra la categoria “vedete”? Intra. Sa-l pun negresit pe desktop. Trebuie sa fiu si eu “trofeist” si cu un “ego pana la cer” macar o data in viata.

5 comentarii:

Andreea spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Andreea spunea...

Interesant studiu. Pai sa vedem, si desktopul meu e albastru, imi pac peisajele, am icon-urile organizate in foldere: office,poze, diverse...dar daca e sa caut ceva imi trebuie putin timp, ultimele documente le am pe desktop. Nu pun vedete...deci cred ca stau destul de bine.La ce ai spus despre calatorii mi se potrivesete, imi plac peisajele si sunt innebunita dupa calatorii.

D.T. spunea...

Oare ce inseamna cand pe desktop l-ai avea "postat" pe Basescu? ;)

Andreea spunea...

Daca Băse apare p desktop înseamnă cu siguranţă că eşi Boc! :))

D.T. spunea...

Asta a fost prea buna :)Chiar asa: ce-o fi avand Boc pe desktop? Vreun ibric ceva.