vineri, 20 martie 2009

Ma intreb oare de ce o fi avand atata par alb Diaconescu?

Am auzit o stire(cred ca pot sa-i spun asa) cum ca Dan Diaconescu, OTV-istul Romaniei, si-a cumparat un yaht de peste 2 milioane de euro (sau dolari nici nu mai stiu ce erau) din Marea Britanie, “masinuta” pe care a cazat-o intr-un port frantuzesc pe o suma de peste 10 000 de euro pe an (parca).
Ca Dan Diaconescu are foarte multi bani, nici nu ma indoiesc, dimpotriva sa-i traiasca si la mai mare. Ma amuza insa cum ca pe criza asta romanul nu se dezminte si isi satisface placerile de lux. Bai, ce sa zic? Bravo lui. Bine ca poate. Probabil ca am sa mor de invidie. Cand am inceput sa scriu aceste randuri, am avut asa un fel de strangere de inima la gandul cum banii aia sunt facuti si stransi piesa cu piesa in colt de batista. In minte imi revin acum niste imagini pe care le-am surprins schimband canalele de mai multe ori pe la postul sau. Initial, nici macar nu ma opream la asemenea “ciudati si ciudate”. Apoi mi-am zis ca trebuie sa vad si eu cum reactioneaza toate Magdele, toti donii, toti samuraii, toate surorile mamelor fiicelor vitrige disparute, inmormantate si reaparute. Am ascultat chiar discursuri ale unor asemenea personaje. Am vazut ca si asemenea laturi sunt ale noastre dar parca nu am putut sa le interiorizez. Dar vorba vine: banii nu au nici miros , nici culoare. Prost sa fii ca intr-o “preumblare” prin Mediterana, de-a lungul coastelor grecesti sa te gandesti ca yahtul pe care te prajesti lasciv la soare e facut “pe spinarea” “ochiosilor” care s-au imbolnavit de conjunctivita de atata “holbat” la Otv.
Si atunci ma intreb: de ce are atata par alb Dan Diaconescu?

Niciun comentariu: