vineri, 20 martie 2009

873-546

Se pare ca exista un castigator: Crin Antonescu va fi noul presedinte al PNL-ului. Am urmarit acum cateva momente declaratiile lui Crin Antonescu la Antena 3, in direct. M-am mai intrebat pe acest blog ce i-ar trebui PNL-ului pentru “a vedea altceva”. De obicei, cand esti impresionat de ceva, reactia chimica, organica atunci cand vezi “altceva” e “de a ti se face pielea de gaina”. Nu am afinitati politice, dar nu am putut sa raman intr-o stare de impasibilitate atunci cand am vazut aliura, prezenta lui Crin Antonescu. Incercand sa-mi pastrez maximul de raceala, nu am putut totusi sa nu simt nimic atunci cand l-am auzit spunand: “am avut azi emotii, politica inseamna sa ai emotii, sa fii sincer”. De ce e altceva? Pentru simplul fapt ca, in ultima vreme, nu am vazut decat pozitii politice rigide, oameni in costum politic scortos de atata realpolitik. Am auzit tot felul de discursuri in care se vorbea despre omenia unui om, despre ideea de a sti sa fii loial, sa fii om in politica, in viata, in societate. Am vazut lacrimi in ochii Noricai Nicolai care a spus ca stie sa ierte. De fapt, asemenea pozitii degajate am mai vazut in cazul lui Cristi Diaconescu, atunci cand a candidat la Primaria Capitalei. Cu toate acestea nu stiu care va fi pozitia lui Crin Antonescu in campania pentru prezidentiale. S-ar putea sa aiba sanse, s-ar putea sa nu. S-ar putea ca bucuria celor din PNL sa fie de acum “una concentrica” fata de Crin. Pana una, alta, insa, ma bucur ca am vazut un asemenea moment politic si la noi. Vom vedea de acum, care va fi pachetul de marketing “Crin Antonescu” (asta fara a acorda vorbelor nici macar o minima tenta peiorativa) si care va fi “sansa sa istorica”.

3 comentarii:

Agentu' 004 spunea...

Intr-adevar, o solutie mai buna pentru PNL decat Crin Antonescu nu cred ca exista in acest moment. Trebuia schimbat ceva acolo.

D.T. spunea...

Vom vedea ce se va face de acum incolo si vom vedea care va mai fi de acum incolo avantajul Iasului. Si spun asta vis-a-vis de alegerea lui Relu Fenechiu si a lui Vosghanian.

Anonim spunea...

Nu prea va fi nici un avantaj. Vosganian s-a identificat cu colegiul in care a fost ales doar in anii electorali, in timp ce Fenechiu a devenit vicepresedinte cu multe, multe emotii.