marți, 25 august 2009

Paul Sava: “De ce va iubiti tara?”















Imi plac oamenii comunicativi, inventivi si constructivi. Desi nu il cunosc personal pe Paul Sava, mi se pare ca se incadreaza la aceaste categorii. Ii citesc blogul mai ales ca este interesant. Cum zilele trecute am postat un articol pe blogul meu prin care il anuntam oficial ca l-am bagat in lista mea de bloguri, am creat un link schimband ceva pareri. Asa ca in unul dintre comentarii m-a invitat sa particip la concursul pe care l-a initiat si, in acelasi timp, m-a rugat “fara sa-mi impuna nimic”, spune el, sa promovez concursul “De ce va iubiti tara?”
Cum ideea mi se pare draguta tocmai pentru ca promoveaza un anumit tip de interactiune in mediul on-line (si acea leapsa pe bloguri mi s-a parut interesanta), ceea ce confera un anumit tip de individualizare a user-ilor in spatiul virtual, am sa trec in continuare dupa legea copy/paste conditiile de participare ale concursului pe care “initiatorul-sef” le-a enuntat si am sa dau si un link catre blogul sau:

De ce vă iubiţi ţara?
În primul rând, merg pe principiul că aveţi mai multe motive să vă iubiţi ţara decât să o urâţi.
Lansez primul concurs de pe acest blog, concurs intitulat "De ce vă iubiţi ţara?".
Criterii:
-concursul se adresează bloggerilor din România şi Republica Moldova
-tot ce trebuie să faceţi este să scrieţi despre acest concurs pe blogurile voastre, să oferiţi cel puţin 3 argumente pentru care vă iubiţi ţara şi să lăsaţi un comentariu pe acest blog la acest articol cu link spre blogul vostru unde dovediţi participarea la concurs
-nu sunt eligibile argumentele sarcastice sau ironice
-cresc în greutate articolele cu video sau audio
-nu sunt eligibile argumentele extremiste
-aveţi sanse mai mari să câştigaţi un premiu dacă folosiţi următoarele cuvinte-cheie sau combinaţii de cuvinte: peisaj, natură, Uniunea Europeană, prosperitate, familie, prieteni, posibilităţi, speranţă.
-blogul trebuie să fie mai vechi de 2 luni
-aveţi şanse mai mari să câştigaţi dacă scrieţi corect în limba română cu sau fără diacritice.

Premii:
-Locul I- 3 cărţi
-Locul II- 2 cărţi
-Locul 3- o carte.
Titlurile cărţilor vor fi anunţate săptămâna aceasta.
Printre cărţile oferite se va afla şi un volum de poezii al unui poet român, nu voi dezvălui numele încă.
Concursul se închide pe 15 septembrie 2009. Câştigătorii vor fi anunţaţi pe 20 septembrie.
Voi apela la varianta unui juriu cu 2-4 membri în condiţiile în care participarea va fi numeroasă.
Cărţile se vor trimite prin Poştă la adresa indicată de câştigători printr-un email după anunţarea câştigătorilor.
Alegerea blogurilor câştigătoare va fi justificată. Va fi publicată la finalul concursului lista blogurilor participante.
Să curgă comentariile!

Update 1 Cărţile oferite drept premii

Premiul I
Albert Camus-Străinul
Milan Kundera-Nemurirea
Ray Bradbury-Omul ilustrat

Premiul II
William Gibson-Neuromantul
Octavian Soviany-Scrisori din arcadia

Premiul III
Hari Kunzru-Virusul".

Asadar, BAFTA tuturor participantilor!

PS: Am facut si un fel de banner simplu ca tot sunt in toane bune in dimineata asta :)

2 comentarii:

Tudor Tudose spunea...

Traiasca si infloreasca patria noastra!

D.T. spunea...

Macar de-ar inflori odata. Sincer eu nu vreau sa particip la concurs caci imi e extrem de greu sa gasesc argumente de ce imi iubesc tara. Dar astept sa vad ce o sa spuna concurentii lui Paul ca poate se mai clarifica si pentru mine treburile macar in baza unor perceptii individuale.