sâmbătă, 29 august 2009

How to Steal a Million(1966)


















Nu m-am gandit niciodata ca am sa laud DDTV sau sa-i fac reclama gratuita pe blogul meu.
De ce spun asta: pentru ca nu m-am gandit ca pot gasi termen laudativi pentru fratele sau sora mai mica a OTV-ului.
De ceva vreme postul in cauza transmite filme, spun ei, dintre cele mai bune. In seara asta am vazut “How to Steal a Milion”. De fapt am revazut acest film stiind ca e una dintre comediile bune pe care le-am vazut cu ceva timp in urma. Distributia este cu greutate: Peter O’Toole, Audrey Hepburn, in regia lui William Wyler.
Filmul aduce in prim plan aerul si romatismul anilor ’60, captiveaza prin inlantuirea comica si inteligenta a replicilor si, chiar daca acel happy-end pare a fi predictibil, apar detalii care dau o nota aparte, negandita cursului de actiune. Personajele au un sarm aparte, mult simt umoristic, atragand prin amestecul de inocenta, eleganta si, bineinteles, invelis de tact artistic al celor doi mari actori in sine.
E un film relaxant pentru o seara de week-end. Merita a fi vazut!

Niciun comentariu: