vineri, 14 august 2009

Madalina Tudose si Paul Sava





















"Rasfoiam" blogurile si iata ca Madalina Tudose m-a trecut in lista ei de bloguri. Ce sa zic: ma onoreaza. Multumesc. Te voi trece si eu in lista mea la categoria politicieni ca ti se potriveste. Salut asadar blogerii liberali si, ce sa zic, o adevarata onoare sa ma vad in lista ta intre Mircea Badea si Marius Danga.

Un alt bloger ce-mi urmareste blogul e Paul Sava. Paul, m-am tot gandit sa te trec in lista mea de bloguri dar m-am tot chimuit ca nu stiu la ce categorie. Apoi stii cum e vorba: mai bine mai tarziu decat niciodata. Multumesc de intelegere. Te trec la categoria: bloguri "ca-ntre-preteni" dar daca vrei o alta mai bine da un semn.

3 comentarii:

Paul spunea...

Multumesc pentru interes si promovare. Participi la concursul "De ce va iubiti tara?"

D.T. spunea...

Foarte interesanta ideea pe care ai propus-o pentru concurs si ideea de concurs in sine. Desi cartile propuse fac cu ochiul, nu m-as putea incadra la criteriile concursului, mai ales acelea privind ironia. Merci oricum de invitatie.

Paul spunea...

Poti folosi umorul, hazul. Am spus de ironie gandindu-ma mai degraba la sarcasm etc. O chestie constructiva sa fie. Sa nu fie bascalie sau marlanie. Totusi incearca macar. Eu zic ca ai avea sanse mari sa figurezi in lista de participanti.
By the way, ca te vad in toane bune, te-ai putea gandi daca vrei te rog sa promovezi concursul "De ce va iubiti tara?" pe blogul tau? Nu de alta dar ar fi mai interesant daca ar fi cel putin, sa zicem, 7 participanti. Si am nevoie de tot sprijinul pe care il pot gasi in blogosfera. Evident nu-ti impun nimic dar te rog sa te gandesti daca merita sa promovezi concursul pe blogul tau intr-un articol separat ca participant(a) sau nu.