miercuri, 13 ianuarie 2010

A zambit Victor Ciutacu






















Aseara m-am uitat la Sinteza Zilei, cat printre gene, cat clar orientat. Am mai spus-o pe blog ca ma uit la emisiunea asta asa cum ma uit si la Mircea Badea. Ce mi-a atras atentia? In minutul 49 sec 50, stiu cu precizie, l-am vazut pe Victor Ciutacu razand. Declar ca nu prea mi-a placut Ciutacu. Nu spun ca este nepregatit, nici pe departe. Nu pot sa spun ceva negativ despre structura sa profesionala. Nici pe departe. Nu prea mi-a placut el asa pentru ca mi se pare arogant, uneori. Imi plac oamenii directi, care spun lucrurilor pe nume si el se incadreaza la categoria asta. Bila alba. Dar felul in care se combina astea cu o anumita doza, parca de aroganta, m-au facut sa mai "stramb din nas".
Aseara insa l-am vazut zambind. Trebuie sa recunosc ca era sarmant. Nu "ca barbat" cum a spus Udrea vis-a-vis de Traian Basescu si despre care nu imi mai vine sa vorbesc din cauza prostiei, grosolaniei, gretei care simt ca ma apuca cand imi aduc aminte de imaginile de pe 11 de la OTV. Era sarmant prin calitatile sale harismatice pe care le arata rar sau chiar deloc. Sunt foarte putini oameni pe care ii vad in jurul meu zambind si cand o fac sunt plini de harisma fara sa stie. Victor Ciutacu a avut harisma unui om dincolo de ceea ce e aproape zilnic. Asadar, m-am aliat "fanilor castigati" ai lui Victor Ciutacu.

PS: Poza pe care am gasit-o si pe care am atasat-o mi s-a parut dumnezeiasca ;)

3 comentarii:

Andrei Lazar spunea...

Si mie imi place foarte mult felul lui Ciutacu de a fi. Nu il urmaresc (pentru ca nu am cablu aici in Italia), dar l-am urmarit candva si pot spune despre el ca este un tip deosebit iar ceea ce imi place cel mai mult la el este facptul ca spune lucrurilor pe nume, este direct si nu se ascunde in spatele nimanui. Il felicit si ii dau un sfat: Victore, ramai asa...de ar fi toti ca tine, am avea victorie!!! ....hm...nu mere sa postez pe wordpress http://andrei1l.wordpress.com/

D.T. spunea...

Cred ca va avea in vedere sfatul tau :)

paul spunea...

nu-mi place ciutacu. desi e destul de istet ca sa poata minui cuvinte nu mi se pare deloc carismatic, chiar daca zimbeste. in afara de aroganta, pe care n-o suport nici la un bebelus de 3 luni, este o duplicitate a lui in modul cum se poarta. pe blog sau la sinteza zilei este ala rau si hotarit, care maninca corupti si prosti cu sos, iar la emisiunea lui vorbe grele (la care nu se uita nici mitzele alea) este un mielusel care numai nu face piruete ca sa nu-si deranjeze invitatii. nu cred in el si nu-mi place. asta e de rau pentru un jurnalist.