joi, 8 octombrie 2009

“Dumnezeu pe pamant”: Catalin Avramescu (pentru neinitiati – consilierul lui Basescu)

Ma uit aproape in fiecare seara la Sinteza Zilei apoi la Mircea Badea. In ordinea fireasca mai ales ca Mircea Badea mai face comment-uri la emisiunea anterioara. Declar insa ca aseara nu am vazut Sinteza si imi era asa oarecum lehamite sa ma uit si la Mircea Badea mai ales ca imi adusesem aminte ca “traim in Romania”.
In alta ordine de idei, pea suparata, prea frustrata de Romania lui Basescu, a lui Boc, a lui Antonescu, a lui Geoana si a cui o mai fi, nu prea mi-a atras atentia Badea.
Lucrurile insa s-au schimbat la un punct (culminant, ar spune literatii) cand Mircea Badea a inceput sa vorbeasca despre consilierul presidential, Catalin Avramescu. Asadar, cum nu vazusem emisiunea anterioara, comentariile realizatorului emisiunii In gura presei mi-au starnit curiozitatea.
Amuzamentul meu era trunchiat ca nu aveam dovada vie a “prezidentialismului". In fine, ca orice frustrat al acestei Romanii am mai butonat televizorul mai multe zeci de minute bune din lipsa de somn, asta chiar daca ajunsesem aseara acasa cu un anumit grad de oboseala proletara care mi-ar fi impus si un repaus sanatos pe parcursul celor cateva ore nocturne pe care orice om, de principiu normal, le doarme. Intamplarea a facut insa sa ajung iar pe Antena 3 (am facut in aceste randuri o gramada de reclama) si sa dau de Sinteza Zilei in reluare. Nu ar fi prima data cand vad emisiunea in reluare. De asta data, am avut insa asa un fel de strafulgerare de moment, amintindu-mi de Badea. Trebuia, fara discutie, sa-l vad pe Avramescu. Nu ma asteptam la cine stie ce, dar mi-am zis sa-l vad si eu pe unul dintre consilierii lui Basescu.
Sa comentez mai mult din ce a facut acel consilier e de prisos insa doar atat merita a fi spus: Daca esti suparat, daca te simti frustrat ca traiesti in tara lui Basescu, a lui Ridzi, Elena Udrea, Elena Basescu, Vadim Tudor, Vanghelie, Becali, merita dar merita sa iti descretesti fruntea uitandu-te la …CATALIN AVRAMESCU.
Si, da,da, Mircea Badea! M-am uitat in reluare si m-as mai uita in reluare la emisiunea asta! “American Pie” si alte comedii de genul asta, mici copii!

Dovada vie:

vezi Emisiunea Sinteza Zilei din 7.10.2009

Apoi:




Niciun comentariu: