sâmbătă, 11 iulie 2009

Tot despre cazul Ridzi, ca altceva, despre ce?













N-am scris mult timp despre cazul Ridzi. Acum mi-a ajuns in gat. Mi-am pastrat calmul, distanta ceva vreme, dar acum parca nu mai pot. Mi-a placut de Basescu. “Ce, domnule, ce treaba am eu cu lucrurile marunte! Ma lasati?” Adica ce ti-e un un million de euro aproape sparti de-aiurea. De parca s-ar duce din buzunarul scrobit al doamnei Ridzi. Nu e treaba PD-L-ului spun ei. Nu e treaba guvernului si deci nici a lui Boc. De fapt Boc are preocupari: sa opereze gogosari la Spitalul Floreasca. Mama, ce-mi place!
Doamna Ridzi, saraca, e a nimanui. E ca EBA “inainte si dupa”!
Cica “s-o vada” Parlamentul, sa voteze cazul sau alaturi de cel al lui Tariceanu. Acum, citind declaratia doamnei Anastase, trebuie sa remarc un detaliu: cele cincisprezece zile date pentru studiul celor doua cazuri se vor finaliza cu doua anchete diferite si vor intra pe agenda Camerei Deputatilor separat. Adica cumva in acelasi timp, in aceeasi zi, dar cu voturi separate pe caz in parte. Cum va vota fiecare grupare politica e de vazut. Adica ma face sa mai sustin ceea ce am mai spus printr-un post anterior despre cazul Ridzi: ce teorie, schema politica (daca vreti) se va aplica pe acest caz. Derularea logica a faptelor ma face sa concluzionez ca e de vazut care maini se vor spala. Care pe care. In alta ordine de idei, PSD preseaza, PD-L nu e sigur pe majoritate si-i strange cu usa pe cei de la PNL, cel putin pe cei care il mai sustin pe Tariceanu. Sau daca PSD se gandeste sa negocieze ceva cu PNL, ori va trebui sa “uite” de Tariceanu, ori va negocia cu PNL-ul lui Crin. Sau daca PD-L se gandeste sa negocieze cu Crin pentru o asa-zisa mazilire a fostului. Mai conteaza, bineinteles, cine e implicat in cazul Sterling.
Mai conteaza apoi daca cei 300 si ceva de huliti vor fi operativi sau daca vacanta i-a indepartat prea mult de treburile legislative, sesiuni extraordinare si alte tampenii din astea.
Daca votul ar fi fost cumva la pachet pe cele doua cazuri poate mai ziceam ca PD-L vrea sa se deparaziteze de Ridzi, dar asa nu prea cred.
Oricum astept sa treaca cele cincisprezece zile de ancheta, astept votul si imi mentin pozitia: “go, Ridzi”, vorba cantecului.

2 comentarii:

Tudor Tudose spunea...

N-as lua decizia sesiunii extraordinare ca pe o creatie proprie Anastase. Cred ca ordinul e de la seful lor ce mare.
Inseamna ca-l doare rau de tot daca se preteaza la santaj politic.

D.T. spunea...

Nici nu o luam asa. Ceea ce ai spus direct, sugeram eu. Anastase ce creatii proprii sa aiba? Eventual ca ii spune lui Nastase c-o intimideaza si sa-si mute scaunul. Eh acum am fost rea. Uite de asta mi-am intitulat eu blogul asa.