luni, 29 august 2011

Marea si apoi la Constanta (partea 4)

Marea dimineata.............
Aici "ma chinuia iar talentul" de a face o poza "faina". A iesit catva ea, dar am prins cosurile de gunoi... :)... of.....
Fara alte cuvinte....
Doar cerul...
Aici e o treaba de arhitectura....:)

Un pescarus "la o sedinta de foto"...:)
Pictura de sezon...:)
Aici era "un locsor" care imi placea mie...Asa sa te desparti "un peu" de tot ceea ce mundan...
Aici mi-a placut iar. Parca era ca prin Grecia pe niste stradute de alea abe, varuite, imaculate...
La Constanta...
Cazinoul. Superba arhitectura. Pacat ca e in starea in care este...
Si, bineinteles, pestisorul auriu...:). As spune bancul cu pestisorul auriu dar poate alta data... :)
Apoi, in drum spre Delta, Cetatea Enisala...

Asta mi-a placut. Un deal terasat, nimic mai mult, dar mi-a placut...

PS: Urmeaza Delta...

Niciun comentariu: