miercuri, 17 august 2011

Apusul, amurgul si tacerea noptii (partea 3)

Peisaj surprins intr-o dupa-masa...
Plaja spre seara...Inimaginabil de curat si imbucurator chiar...
Alte valuri, o alta "fata" a amurgului...
Respectiva casa era in drumul de peregrinare nocturna. Mi-a sarit in ochi arhitectura veche, simpla, placuta prin simplitate...Plus amestecul culorii cu pinul si verdele copacilor... Placut...
Aici era una dintre terasele care imi placeau...Vederea la mare era atat de linistitoare... (Reclama mascata ...:))))
Apusul............
Marea la caderea noptii....
Asta mi-a placut cum a iesit... Creatie proprie...:)
Din categoria "artistice"...Hai sa-i zicem "Felinar in noapte"...Era de la una dintre terasele pe care vizitam...
Alt felinar "artistic"...:)
Faleza noaptea...
Si "la final de rubricuta" una iesita din tiparul "romantic" al celorlalte..:) Aici eram intr-o seara la cumparaturi, ciubucuri si alte maruntisuri, unde am gasit "pravalia" in cauza cu picturi. Ce sa zic, nu ca as fi vrut sa cumpar cine stie ce Picasso "local", dar "firma" s-a dus pe apa sambetei cand am vazut alaturarea personajelor....:):):):)

Niciun comentariu: