luni, 29 august 2011

Delta Dunarii (partea 5)

Urmatoarea oprire Murighiol (parca-i o denumire ungureasca..:)). De aici se termina drumul de masina in Delta, deci incepe partea rustica. La o prima mana, m-am declarat total dezamagita de Delta. Desi facusem un program de cateva zile, mi s-a "ridicat parul in cap" de atata pustietate. In fine, am decis ca s-ar merita un tur cu barca asa ca am inchiriat o barca pentru o plimbare de cateva ore...Ce a urmat a fost magnific, nu m-am asteptat, dar dincolo de peisajele superbe nu stiu daca se merita mai mult. Acum depinde de fiecare ce vrea. Cum sa-mi placa mie acolo, departe de civilizatie, si, mai mult, nu imi place pestele (hai sa zicem pastravul dar si ala afumat sau cat de cat prajit, la gratar, in rest....:)
STuf, papura si alte cele...Pescarie...
Un hotel plutitor. Am mancat pe un hotel plutitor, n-am dormit niciodata...Trebuie s-o fac si pe asta.....:) Suna ...hm... bine...:).
Asadar am inceput calatoria cu barca pe cele cinci lacuri, cu fel de fel de peisaje. Am ajuns in zona nuferilor galbeni. Miros superb dar nu arata extrem de bine... :) Nah, ce sa faci, nu poti sa le ai pe toate...:)))
Rate salbatice....
Nuferii albi.. bine aici era doar unul...:) Erau superbi dar nu aveau niciun miros..:) Oricum am primit un "lantisor" cu un nufar alb de la pescarul barcii de voiaj, dar aia e alta poveste vanatoreasca...) Pardon, pescareasca .....:))))
Normal, era sa ne prinda furtuna ca ne plimbam de ceva vreme..:0 Poza imi plce cum a iesit ...Nu ne-a prins oricum ploaia..:)
Peisaj de la "pupa"..:)
Apa avea culori felurite: verde, albastra, gri, galbuie...superba...
Asta era unul dintre "membrele" Sfantului Gheorghe...Vreun "deget ceva".....)
Iar la final de rubricuta si de vacanta "vizibila", nemaipomenitele clatite cu ciocolata de Mahmudia...:) Normal ca e absolut probabil ca o data in viata sa fi mancat clatite perfecte....:)))):):):) Deci momentul trebuia imortalizat.....:)

Niciun comentariu: