luni, 17 ianuarie 2011

LA MULTI ANI MIE!



Am facut doi anisori! Trebuie sa imi declar la multi ani deoarece acum doi ani am deschis parodia "asta de blog" mai mult "la misto", dandu-i un titlu "tot la misto" dar intotdeauna cu posibilitati reale de a gasi explicatii elevate. A fost interesanta experienta de pana acum, am avut si articole extrem de urmarite, am facut si glume, m-am si autoironizat in 90% dintre cazuri, am dat si explicatii acolo unde am simtit ca a meritat sau acolo unde am simtit ca trebuie date. Am primit si critici, unele fondate, altele mai putin fondate, am vrut de vreo doua ori sa-l inchid atunci cand am simtit ca nu mai merita sau cand imi "disparuse tabietul de cafea si blogging". Acum ca m-am reapucat sa beau cafea, e clar ca ramane si tabietul. Sa vedem pana cand. Deci, imi declar LA MULTI ANI!

2 comentarii:

M.B spunea...

Nu uita ca e al tau!La multi ani si din partea mea

D.T. spunea...

:) merci.