sâmbătă, 16 octombrie 2010

Pe unde mai "umbla" IP-ul meu



Din cand in cand ma plictisesc si, neavand altceva mai bun de facut, verific pe unde mai hoinareste IP-ul meu. E un IP fix sau relativ fix, pe care il mai schimb din cand in cand de plictiseala direct de la furnizor fara alte "suste sau manareli". Asa ca, in dimineata asta, neavand altceva mai bun de facut decid sa vad pe unde a mai "hoinarit" IP-ul meu. Nu ca ar fi prima oara cand imi gasesc IP-ul clonat dar ma mai "amuzez" (citat din Mircea Badea) si eu sa vad de "grija" unora. Acum cat gluma e gluma, chiar nu-mi pasa. Mai rau e sa nu o creada altii mai creduli din fire sau mai neinformati. Cum n-am cum sa arat dovezile ca ar insemna sa dau "date pe post, in direct", povestesc vezi doamne "patania". Asadar, facand "cercetari adanci" aflu ca pe 20 august anul acesta, IP -ul meu umbla "de nebun" pe Google cautand "GABI HARABAGIU" apoi pe niste site-uri politice si apolitice iesene. Cum pe Gabi il cunosc, il salut pe aceasta cale si ii spun ca nu l-am cautat eu pe Google ci vreo "clona" de-a mea. Oricum explicatia si motivatia e simpla: pe 20 august abia ce ma intorsesem din vacanta, nici macar nu eram in Iasi si, cu siguranta, aveam altceva mai bun de facut pe la ora 20.00 decat sa fac dioptrii multe pe net in fata calculatorului. Dar ce sa zic? Imi place abordarea. Maine poimaine m-oi trezi ca am spart codurile de la NASA fara sa stiu. Uite de asta am mai spus-o pe blog, in baza unei discutii mai largi, ca ar trebui reglementate mai bine modalitatile de survolare a netului, in anonimat sau nu, aspectele privind legea dreptului de autor si tot asa. Pana atunci insa ramanem cu ce avem.

PS: "N-am inteles" care e scopul unui asemenea demers. Oricum Gabi, multe salutari si sa-ti mearga bine politic :) Trebe sa "dai o bere" ca ti-am facut reclama.

Niciun comentariu: