luni, 13 aprilie 2009

“Anunt matrimonial”

Caut informatician desavarsit care sa se priceapa sa-mi explice cum se poate bana accesul la site-urile externe de pe un IP fix si daca exista vreun soft care sa impiedice un asemenea demers. As mai dori ca persoana respectiva extrem de priceputa sa-mi poata spune daca imi poate debloca accesul la net in conditiile in care eu nu am nicio problema de soft. Apoi sa-mi spuna daca se poate eventual bana si accesul prin Orange-ul mobil pe care il utilizez in acest moment chiar daca IP-ul e mobil.
Daca un asemenea demers este posibil, rog in public ORANGE-ul sa-si securizeze serviciul de Internet.
Sau ii mai rog respectuos(fara ironie) pe cei care se joaca cu nervii si cu reteaua mea sa ma lase in pace. Daca sunt cei care cred eu ca sunt, ii rog (mai mult nu pot face prin fortele mele, eventual sa-mi spuna ce mai vor si sa discutam fata in fata asta) sa nu se mai joace. Nu cred ca reprezint vreun "pericol social-politic" pentru nimeni si o spun in “conditii de neumor”. Repet: nu ma intereseaza cine ce face, dar vreau sa fiu lasata in pace sa-mi vad de viata mea.

PS: Nu imi place sa vorbesc despre asta in public si nici nu o voi mai face. Nu are rost sa intram in amanunte despre care si cine are dreptate mai multa sau mai putina sau despre ceea ce lasam sa se vada. E prima si ultima oara cand abordez subiectul. Astept o imbunatatire a retelei de internet.

Niciun comentariu: