joi, 7 aprilie 2011

Forever Tom si Jerry

Doamne ce-mi plac desenele animate. Maica-mea ar putea spune "ca mi-a trecut demult vremea" din punctul asta de vedere desi imi spune ca rade de rasul meu care trece dincolo de urechi cel putin duminica dimineata. Eu prefer latura mea copilaroasa pe care o pastrez neatinsa. Cum sa nu-ti placa Tom si Jerry? Sunt cele mai haioase, cele mai naive desene animate, ca sa nu mai zic de coloana sonora atunci cand apare. Acum se fac desene animate proaste din punctul meu de vedere. Tot felul de martieni, internauti si astronauti, "pokemoni" de te doare mintea. Nimic nu este mai placut decat sa te relaxezi intr-un mod inocent duminica dimineata in pat cu un "raid" intre Tom si Jerry. Cum sa nu-ti placa "soarecu' ala rotunjor si finut sau motanul ala agitat de unul singur si copilaros.

De-a "dreptu criminal". Voila:

Niciun comentariu: