vineri, 20 august 2010

Spre Sibiu (partea 1)


In drum spre Sibiu. La cateva zeci de km, la Slimnic am dat peste un sat cu specific transilvanean, cu cetate pe varful muntelui si cu traditionalele biserici cu turnuri ascutite si albe, iesite dintre acoperisurile roscate.

Un cadru din Sibiu, Piata Mare unde era Festivalul de rock.

O mostra "vie". Nu-mi place rockul.Hai sa zic eventual baladele rock.Unele.Dar sa nu supar adeptii genului.
Arhitectura e superba.
De aici se puteau inchiria biciclete. Normal ca trebuia sa-mi atraga atentia :)
Sibiul in amurg.
Biserica Evanghelica din Piata Mica, cu o orga de 6000 de tuburi.
Primaria lui Johannis
Una dintre intrari
Palatul Brukenthal unde am vizitat Galeria de arta europeana de prin sec XII-XX, apoi Galeria de arta romaneasca (Grigorescu, Tonitza, Luchian etc) (asta asa ca un fel de "defect profesional" :) ). Apoi expozitia gothica, sculpturi transilvanene medievale. Dupa vreo doua ore de vizitat destul de alert am reusit sa incheiem turul. Daca ritmul nu ar fi fost destul de alert probabil ca ar fi durat mai mult dar mai aveam si altele de vazut si de vizitat.

Aici la "o berica" intr-o seara in Piata Mare.

PS: Mai am o gramada de fotografii si mi-e greu sa aleg. Cam atat deocamdata. Traseul va continua.

Niciun comentariu: