joi, 19 august 2010

Din vacanta



Nu stiam unde o sa plec in vara asta in vacanta. Planuri clare nu aveam, ceva posibilitati care mai de care mai oachese. Simteam insa ca aveam nevoie de ceva timp propriu de reculegere pentru linistea mea sufleteasca si trupeasca (ce duhovnicesc suna :). Asa ca de ceva zile am uitat de cele cunoscute, de ganduri, de placeri, de neplaceri si am plecat. Acum mi-am terminat incursiunea si am vizualizat cele vreo 2G de poze. Mi-am etalat simtul artistic (cu "modestia" de rigoare :))si am constat ca amintirile si locurile vazute au ramas in forma imortalizata cu talent si mai mult decat claritate. Tocmai am facut o selectie ce merita a fi vazuta si deja m-au facut sa zambesc unele "aventuri" de vacanta traite si proaspete de altfel in minte. Deci promit poze. Dupa linistea de rigoare pe care mi-o mai iau pana luni cand imi propun sa revin "la cele serioase si lumesti", maine, fara ochii lipiti si clipociti de somn, sper sa ridic cateva poze care mi-au placut si care au fiecare "povestea" proprie".

Niciun comentariu: