sâmbătă, 21 august 2010

Muntii Fagarasului (partea 2)

Spre Transfagarasean. Cascada Balea.
Crestele Fagarasului si telecabina. Am privit dar n-am indraznit :). Daca nu simt pamantul sub picioare...hm..... :)

Transfagaraseanul privit de sus
Crestele Muntilor Fagaras
Balea Lac. Cu poza asta ma mandresc. E cu simt artistic :)
Aici incerca simtul artistic sa se etaleze si sa faca o poza la fel de artistica, de la nivelul lucuiului de apa cu reflectare a muntilor in apa... in fine... chin pentru pozitia de prindere a cadrului...:).Poza a reusit dar cand m-am uitat la vezi doamne peisajul natural dorit de surprins am vazut pe fundul lacului urma de "porcus turisticus"...:) merge un fotoshop dar ca si idee :)
Ca tot vorbeam de luciul apei...

Iar la finalul acestui segment de traseu Lacul Vidraru. Singurul lac pe care am vazut pana acum valuri asa cum se formeaza pe mare...si am vazut cateva lacuri din tara asta. Interesant fenomenul

PS: Urmeaza iesirea din muntii Fagarasului si Valea Oltului

2 comentarii:

Documentare spunea...

Foarte placut si in acelasi timp interesant acest blog, imi place la nebunie.

D.T. spunea...

Merci de sustinere. Dragut din partea ta oricine ai fi :)