duminică, 7 martie 2010

Multumesc lui Catalin Ivan

















Am intrat pe noul blog "personal" (dupa cum spune autorul sau) al lui Catalin Ivan. Dincolo de forma draguta a blogului, mult mai personala si mai rupta de cele politice, vreau sa-i multumesc pe aceasta cale lui Catalin Ivan pentru increderea acordata de a ma trece cu blogul meu la doua categorii ale site-ului sau: la jurnalisti ieseni si la blogurile pe care le citeste cu interes.
Ce as avea insa de mentionat pe aceasta cale: eu nu ma incadrez pe categoria jurnalisti ieseni. Este cat se poate de real ca "am pastorit" pentru o perioada InformatIasi.ro, un proiect de presa in care am pus imaginatia mea, rabdarea mea, pasiunea pentru politica si comunicare politica, increderea umana dar care s-a impotmolit tocmai pentru lipsa de incredere umana acordata si de vointa.
Este adevarat ca am avut grija de site-ul personal al lui Gheorghe Nichita aproape vreo doi ani de zile, acolo unde am avut posibilitatea de a-l promova pe omul politic Gheorghe Nichita. Si acolo unde lucrurile ar fi putut sta mault mai bine. Aceasta optiune cred ca intra insa mai mult la partea de consiliere politica decat la cea de presa.
Daca cel putin aceste considerente ma incadreaza la categoria de oameni de presa ieseni si daca acestea au fost ratiunile tale, tot nu stiu daca pot sa le accept. Ca om de presa cred in mai mult.
Prefer sa raman strict la categoria de bloguri pe care le citesti cu interes.

Niciun comentariu: