marți, 18 octombrie 2011

Iarasi, iarasi, iarasi, iarasi Huidu

In seara asta mi-am facut chef, printre alte cele pe care le faceam, sa ma uit la un buletin de stiri. Cum cheful imi disparuse de ceva vreme, mi-am zis ca macar de amorul cunoasterii si comprehensiunii sa fac un asemenea act.
Toate bune si frumoase, dau pe un canal de profil si, mai mult inconstient decat atent, informatiile ajungeau la mintea mea pe fundal. Desi imi dorisem sa vad un buletin real de stiri sau o emisiune ceva mai fundamentata pe politic, social, cultural etc., spiritu-mi mi-a fost repejor ucis de aceeasi stire: HUIDU SI ACCIDENTUL.
Am ascultat o multitudine de ineptii care mai de care mai mult sau mai putin fundamentate, venite din arii care mai de care mai diverse. Mugur Ciuvica a tot repetat ca Huidu e bou, Mircea Badea nu mai zic (cred ca e una dintre primele emisiuni ale sale care m-a scarbit total desi nu il mai urmaresc cu aceeasi fidelitate), Ciocan si-a dat cu parerea de politist daca institutia de resort a anuntat sau nu ca impricinatul mai avea voie sau nu sa conduca sau nu. Am cunoscut si un doctor, un anume Florin Tudose (parca) care si-a exprimat punctul de vedere medical daca starul avea voie sau nu sa conduca dupa accidentul-monden de la schi. Iar cireass de pe tort: un astrolog, o "domnita" care are o emisiune despre zodii pe b1tv si care facea...culmea...analize astrologice.
Ma intreb de ce trebuie sa ma intereseze pe mine ca Huidu a omorat doi sau trei oameni? Ca a mai ranit inca vreo doi? Sau de ce trebuie sa se insiste atat de mult pe acest fapt? Cine este Seban Huidu? Un realizator tv si atat? Ce a facut sa merite atentia unui popor intreg? Ce vrea sa se transmita cu asta? Trei oameni mai putin pe lumea asta si inca doi vai de capul lor. Huidu trebuie sa devina dorinta de razbunare a poporului? Dar fata de ce sau de cine? Sau ce trebuie sa devina el?
Sincer nici macar nu ma intereseaza daca va pati ceva, daca va fi inchis sau nu (desi nu cred), dar nu vad de ce s-au gasit deontologii sa comenteze cati ani va lua, daca va lua sau daca nu.
Pana la urma urmei ce trebuie sa inteleaga individul de rand care tot vede din trei in trei secunde subiectul? Ca mai bine isi lasa duhul in Elvetia sau unde a fost la schi? Sa fim seriosi: fie ca mass-media doreste sa-l transforme intr-un "erou pozitiv" sau "negativ", nu merita atata atentie.

9 comentarii:

M.B spunea...

Stii ca in publicitate exista regula celor 3 "S".Sex, Sport, Scandal.Iar inculpatul avea de toate in emisiunea lui.Si pe Sexi Braileanca, nu lipsea nici Querida, dar si Gigi baga mare la butoane! Deci e de interes public :)

D.T. spunea...

Asta o puteam clar si eu intui. Dar el ca om ce e? O valoare de tip 3s? Mai sunt si alte staruri de acest tip , ma intreb daca ar fi facut un accident tot asa ar fi fost? Oricum huiduiala , vorba lui Dan Carlan.

D.T. spunea...

Aaaa, ca sa nu mai zic de comentariul sau de dupa: ii pare rau si ar da pentru orice timpul inapoi. E o vorba in popor, nu poate sa-ti mai para rau dupa ce ai omorat omul. Total penbil. Trebuia sa se gandeasca inainte cum conduce si cu ce viteza nu dupa.

M.B spunea...

Atunci cand calci linia continua si nu depasesti pe cel din fata ta se numeste accident. Dar cand tu ai 15 amenzi , toate pentru nereguli in circulatie se numeste nerespectarea legilor! Am auzit ca unii ar face legatura intre accidentul din Austria si ceva pierderi temporare ale cunostintei. Ce sa inteleg prin asta ? ca se cauta o scuza pentru omor? Moderatoarea de la Realitatea TV, aducea in discutie cazul Ciomu, cumva asemanator in opinia domnitei. Ei bine , pacientul doctorului are acum in loc de organ un ciot, dar cei trei decedati au doar cruci in cimitir. Ce se vrea de la tot acest maraton ?! confirmarea unui diagnostic medical special pentru cei cu Mercedes, pierderea temporara a cunostintei. Prin urmare 2 ani cu suspendare. Daunele intra in seama companiei de asigurari!

D.T. spunea...

Asa si? Pentru ce tebuie sa stiu eu, cel care stau zilnic cu ochii in tv, care sunt etapele confirmarii unui diagnostic? sa-si faca treaba institutiile si gata. Huidu e o persoana ca oricare alta care trebuie sa respecte legile si atat.

fotograf nunta diana spunea...

chiar ca e penibil sa omori 3 oameni si sa spui imi pare rau!de ce nu i-ar fi parut rau cand a calcat pedala de acceleratie?

M.B spunea...

Iti mai amintesti de cunoscutul termen "zapping" din anul 2 de facultate! :). Cu siguranta ca pe Prima Tv , ruleaza episodul 2 din "Huidu spala Gainusa". O sa fie vai de el daca scapa sapunul:).
Exista si o varianta de rezerva, stai cu ochii pe fereastra!

D.T. spunea...

FOTOGRAF NUNTA DIANA:
Oricine ai fi...Este o vorba in popor: nu poti sa mai spui imi pare rau dupa ce ai omorat omul...si aici e pe bune, omor. Dupa ce ti-ai batut joc de un om, dupa ce ai profitat de el, dupa ce l-ai bruscat, lovit, sau mai stiu eu ce...chiar asta e prefacatorie. dar oricum, ma indoiesc ca acum lui Huidu ii pasa. Ii pasa daca intra sau nu la inchisoare, de asta ii pasa. In rest, doar "vulgul"...Dar ceea ce spun aii e doar simpla deontologeala (daca pot sa-i spun asa), in rest sunt multi ca el, vor mai fi multi ca el. Deci de ce am nevoie de exemple de felul acesta de la tv?

D.T. spunea...

M.B.
Imi amintesc. Dar parca n-as vrea sa cred in scenarii de acest tip conspirationism. Oricum zappingul daca il fac, il fac selectiv. Dar acum depinde de fiecare ce face...