vineri, 14 octombrie 2011

Sa mai si zambim!


Aseara am auzit un banc bun.

Un betiv se duce la o agentie de plasare pe piata muncii si cere ceva de lucru. Persoana de acolo ii spune:

- Avem un loc de munca bine platit dar necesita si foarte multa munca.

Sta individul, se gandeste si ii spune:

- Nu am nevoie de asa ceva. Daca e bine platit, am prea multi bani, deci am din ce bea mai mult decat acum si nu e bine.

- Avem atunci si ceva prost platit, cu putina munca, spune persoana.

- Nici de asa ceva nu am nevoie, spune betivul. Daca e putina munca atunci ma apuc de afaceri pe cont propriu, fac bani, si iar am din ce bea mai mult.
Am nevoie de ceva prost platit, dar cu munca foarte multa.

- Avem si asa ceva, spune persoana, dar acelea sunt ocupate toate de intelectuali.

SUPERB, SUPERB...:)

6 comentarii:

M.B spunea...

Adevarul e ca politistii au o munca extrem de solicitanta :)

D.T. spunea...

Dar tot intelectuali sunt ....:D

M.B spunea...

Basca tradeaza profesia :)

D.T. spunea...

La intelectuali? ...:D

M.B spunea...

La intelectualii cu pulan :D

D.T. spunea...

normal ca la ei. . . :)