joi, 30 decembrie 2010

De ce imi place Ezel



Ma uit la o telenovela turceasca. Urmaresc Ezel. Ce-i drept mi-am pus "serioase" intrebari despre acest "fenomen". Ce se intampla cu mine? Imbatranesc si "am ajuns in mintea telenovelor"? De ce oare o urmaresc. Ce-i drept acum a cam inceput sa ma plictiseasca dar oricum e altceva fata de cele sud-americane. Transpar dincolo de filmuletul respectiv imagini si traditii din viata turcilor care sunt interesante. Bine, acum ce-i drept "astea" ar putea fi vazute si intelese din cateva episoade pentru o asa-zisa istorie a civilizatiilor, dar uite ca pare a fi mai mult. Mi-am tot chinuit mintea, am inteles ca nici faptul ca "verisoara' mea" urmareste "capodopera" nu e motivatia reala a mea. Povestea telenovelei e oricum stupida, predictibila dar "iaca" tot urmaresc filmul. As putea sa gasesc cine stie ce "explicatie elevata" sau cine stie ce ironie rece, dar, aseara am aflat adevaratul raspuns. De ce urmaresc Ezel? Simplu: pentru ca Gigi Becali e impresionat de povestea "acestui Conte de MonteCristo" turcesc. Deci ca sa fiu in rand cu lumea". Se pare ca de asta ma uit la Ezel. Acum, ce sa zic? As fi renuntat, dar daca si Gigi se uita, cum sa nu-l urmaresc si eu...
In concluzie, daca vrei sa fii "becalian", trebuie sa te uiti la Ezel!

2 comentarii:

Anonim spunea...

ce ma inerveaza ca monika colubeanu il iubeste da macar are id lui eu il doamne ce urata mie monika colubeanu

D.T. spunea...

N-am inteles nimic. Dar nu cred ca era ceva de inteles...Oricum, sper ca ai gustat ironia...