marți, 14 septembrie 2010

Am primit o leapsa



Am primit aceasta leapsa de la Paul. Am vazut-o de cateva zile dar mi-am luat timpul de meditatie sa ma gandesc ce sa scriu la cele 10 lucruri care imi plac.

Ce imi place intr-o ordine aleatorie:

1. Inotul
2. Vacantele
3. Cititul
4. Discutiile polemice puternic fundamentate
5. Oamenii onesti si responsabili, cu "coloana"
5. Mersul pe bicileta
6. Bancurile cu "dichis"
7. Desenele animate vazute in pat duminica dimineata
8. Aspectele de marketing electoral, politica
9. Sahul, cartile, tablele, rummy
10. Filmele bune

In ceea ce priveste al treilea punct, imi pare rau ca stric traditia blogosferei dar nu am cui sa transmit mai departe aceasta leapsa.

2 comentarii:

Paul spunea...

Mulţumesc că ai răspuns la leapşă.

D.T. spunea...

N-ai pentru ce... :)