marți, 22 decembrie 2009

As vrea sa traiesc in Romania lui Mircea Badea






















Aseara mi-am chinuit somnul. Desi eram suficient de rupta de oboseala, a existat un moment care merita nesomnul meu. Si trebuie sa precizez ca sunt putine, chiar foarte putine, uneori. De multe ori am amanat Prohodul sau Slujba Invierii. Aseara, nu, chiar daca am dormit o bucata cu tv-ul deschis si am calcat pe ochelari cand m-am trezit. Dar pentru a nu comite un sacrilegiu fata de cele Sfinte, mai bine, sa trec la subiect, sa spun ce asteptam aseara.
Asadar, aseara voiam sa-l vad pe Mircea Badea. Anuntase cu o seara inainte ca iese cu penele "in fund" si trebuia sa vad momentul. Bre, Mircea, am atipit la cateva momente in emisiunea ta de aseara (desi o urmaresc fidel) dar momentul a fost memorabil. As putea, eventual, sa spun ca ma asteptam la un decupaj de mai multe pene ca sa te ironizez dar ar fi de prisos sa spun ca nu meriti asemenea ganduri.
Ai fost "dumnezeu pe pamant", ca sa te citez. Cine socoate ca te-ai facut "de rahat", socoate prost, dar foarte prost. Fanfaronii sunt falsi pentru neinitiati. Iti declar eu, neinsemnatul de mine, "dragoste" eterna. Si stii de ce, Mircea Badea? Pentru ca esti unul dintre putinii oameni de cuvant pe care tarisoara asta ii mai are. Pentru ca esti tot ceea ce, din pacate, multi oameni politici nu sunt! Mai ca te-as propune presedinte dar stiu ca ai sa refuzi, asa cum ai refuzat si premiul de la 10 pentru Romania, cu titlul "ca nu esti jurnalist, asa cum nu esti nici om politic".
Lasand gluma la o parte, cred si sustin ca esti "unul dintre putinele lucruri adevarate din Romanica noastra", vorba unui "consfatuitor politic" de-al meu.

PS: Randurile de mai sus sunt pe post de laudatio pentru Gala 10 pentru Romania. Le meriti din plin si crede-ma ca nu fac des laude si, nici intr-un caz, nemeritate

2 comentarii:

Tudor spunea...

Partea proasta e ca politicienii nu vor intelege nimic din gestul lui Badea. E vorba de prea multa nesimtire si prea multi bani de furat. Va mai dura pina cand pe politicieni ii va durea un asemenea gest intr-atat incat sa demisioneze atunci cand opinia publica ii condamna

Andrei Lazar spunea...

am pus si eu un pariu...tot legat de pene, tot cu BOC, dar nu cred ca voi avea vreodata succesul lui Badea care e superb de puternic (in felul de a-si prezenta ideile si sentimentele, are un stil propriu). Vezi si : http://andrei1l.wordpress.com/2009/12/22/domnule-boc-domnule-berceanu-centura-de-la-iasi-va-intereseaza/