luni, 20 februarie 2012

Sunt o COMUNISTA!


Cam rar o declara deschis o persoana ce traieste intr-o democratie si pretinde asta. Azi m-am decis sa ma autonumesc "de buna voie si nesilita de nimeni" asa, mai ales ca mi s-a mai spus. Acu, nu ca n-as mai putea dormi din cauza asta si oricum nu stiu exact ce avea in minte cel care mi-a facut o "asemenea declaratie", dar astazi sau, mai bine acum cateva momente, mi-am pus reale semne de intrebare daca n-o fi chiar real "complementul". Ei bine asta s-a intamplat cand mi-am citit horoscopul. De fapt ochii mi-au sarit mai inainte pe un titlu de genul "Cum te descurci in politica in functie de zodie" si nu am putut sa-mi refuz o asemenea placere. Deci voila ce zicea zodiacul meu:

"Esti gata oricand sa imbratisezi idei utopice, ai apucaturi dictatoriale. Caracteristicile acestea se regasesc din plin la doi mari exponenti ai zodiei, Nicolae Ceausescu si Ana Pauker...."

N-am ce zice. Clar sunt o CUMUNISTA....Cred ca n-am sa mai pot dormi in noaptea asta de atata grija ....:) SUPERB!!

Niciun comentariu: