sâmbătă, 26 iunie 2010

Previziuni pentru CM, 2010
























Am urmarit partial acest campionat mondial. Am vazut si meciuri mai bune, si meciuri mai putin bune. Parerea mea generala-a unui consummator de fotbal moderat atunci cand vine vorba de fotbalul extern- e ca a aparut asa un fel de rupture la echipele nationale. Mi se pare ca fotbaulul actual e mai mult fotbalul cluburilor extreme de puternice si de bine finantate, unde se fac tranzactii pe sume uriase pentru jucatorii de top sau vedeta. De asta spun ca parca nu mai este acea unitate a echipelor nationale. Mi-a lasat o impresie amara Franta. De cand s-a retras Zidane, nu se mai joaca nimic. Memorabila acea finala de Campionat Mondial ( 1998, cred) cand Zidane a dat doua goluri Braziliei, scorul final fiind 3-1 pentru europeni. Nici echipa actuala a Braziliei nu mi se mai apare atat de stralucitoare. Nu mai e un Roberto Carlos, Ronaldo, Ronaldjinio. Abia atunci era spectacol. Franta avea, acum cativa ani, cei mai buni mijlocasi si aparatori-inchizatori din lume.
De Italia nu mai zic nimic. Ca insasi campiona mondiala a plecat acasa face acest campionat mai putin predictibil, poate mai interesant. Surpriza actualului campionat mi se pare a fi SUA. Nu stiu daca au castigat vreodata americanii vreun campionat mondial sau daca s-au plasat cel putin pe podium. Va fi interesant de vazut ce se va intampla cu ei la acest campionat.

Optimile ar aduce urmatorele combinatii:

Uruguay - Coreea S. prevad ca va castiga Uruguay
SUA - Ghana mizez pe SUA
Germania - Anglia meci greu, dar interesant, as miza pe Germania
Argentina - Mexic merg pe Argentina
Olanda - Slovacia as merge pe Olanda
Brazilia- Chile merg pe Brazilia
Paraguay - Japoni aici n-am idee dar as merge pe Paraguay
Spania- Portugalia si aici e un meci greu si interesant as merge pe Portugalia

De aici as previziona pentru Sferturi:

1. Olanda – Paraguay as merge pe Olanda
2. Uruguay – Germania as merge pe Germania
3. SUA – Argentina aici e dificil, cred totusi ca va castiga Argentina
4. Brazilia – Portugalia si aici va fi dificil de previzionat, ass merge totusi pe Brazilia

Pentru Semifinale:

1. Olanda – Argentina as merge pe Argentina
2. Germania – Brazilia as merge pe Germania

FINALA MICA:

1. Olanda – Brazilia castiga Brazilia

FINALA MARE:
1. Argentina – Germania ar castiga Germania

PODIUM:

1. Germania
2. Argentina
3. Brazilia

Niciun comentariu: